صفحه اصلیفروشگاهپیگیری سفارشثبت و فروش محصول شمابازاریابی و کسب درآمدایستگاه آگهی شماورود و ثبت آگهی شمادرج بنر شمااخبار و مقالات شما درباره ماتماس با ما

 

صفحه 1

١٠ ترفند برای افزایش فروش شما

١٠ ترفند برای افزایش فروش شما

🔹بهترین راهکارها برای بالا بردن میزان فروش، به هنگامی که مشتری از دست به جیب شدن می ترسند، عمل به پیشنهادات زیر است: ۱ - لطفا اعتماد سازي كنيد و خواهشا رضایت مشتری را جلب کنید . ۲ - سرویس رایگان ارائه بدهید. ۳ - روي ارتباطات حرفه اي و طولانی مدت برقرار کنید. ۴ - سوال بپرسید و ببینید این مشتری بالقوه، به دنبال چه محصولی است؟ ۵ - چند جور قیمت بدهید و کالا با درجات مختلف داشته باشید. ۶ - اندکی مهلت بدهید و اجازه فکر کردن ...ادامه مطلب     امتیاز: 400     نویسنده: mortaza




ایده هایی در رابطه با تبلیغات

ایده هایی در رابطه با تبلیغات

1- در فصل های اوج فعالیت تجاری برای کسب و کارتان تبلیغ کنید. 2- یک شماره تلفن راحت و بیاد ماندنی بگیرید. 3- برای سایت اینترنتی خود، آدرس بیادماندنی انتخاب کنید و آن را در کلیه ارتباطات بازرگانی قید نمایید. 4- از طریق پست مستقیم، کسب و کار خود را مشترکاً با سایر حرفه ای ها تبلیغ کنید. 5- در یک دایرکتوری ویژه یا کتاب زرد تبلیغ نمایید. 6- به منظور دستیابی به بازارهای خارجی، آگهی دو یا چند زبانه چاپ کنید. این آگهی را در نشریه...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




ایده هایی در رابطه با ارتباطات بازاریابی

ایده هایی در رابطه با ارتباطات بازاریابی

1- برای مشتریان کنونی و بالقوه تان یک خبرنامه منتشر کنید. 2- بروشوری از محصولات و خدمات تان را چاپ کنید. 3- همراه بروشورهای خود یک برگه نظرسنجی بگنجانید که پول تمبرش را شما پرداخته اید. بدین ترتیب می توانید بازخورد ارزشمندی از مشتریان دریافت کنید. 4- یادتان باشد کارت ویزیت درون جعبه کارایی ندارد، حتما آن را پخش کنید. به هر مشتری بالقوه دو کارت ویزیت و بروشور بدهید تا یکی را نگه دارد و دیگری را به دوستانش بدهد. 5- برای هرکد...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




چگونه به مشتریانمان بهتر خدمت رسانی کنیم ؟

چگونه به مشتریانمان بهتر خدمت رسانی کنیم ؟

بهتر کردن خدمات به مشتریان آسانتر و ساده گردیده است؛همان طور که می دانید بخش خدمات مشتریان یکی از بخش های حیاتی در هر تجارت می باشد . شما با کمک و همیاری این بخش به راحتی قادر خواهید بود که موقعیت شرکت خودتان را بین رقبا ترفیع دهید و تعداد مشتریان خود را به همان میزان که می خواهید افزایش دهید . و مدیریت دراین قسمت ضرورت و نقشی بلامعارض دارد . در غیر این صورت مشتریانی به شرکت و تجارت شما وارد خواهند شد که: اولا زیاد سود آورنیس...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




آنالیز محیطی بازاریابی

آنالیز محیطی بازاریابی

آنالیز محیطی: تحلیل محیطی در برنامه بازاریابی، بینش جامعی به ما مي دهد و این عوامل بر فروش نیز تأثیر می گذارند. برخی از متغیرهای محیطی عبارتند از: • اقتصاد • فرهنگ • فن آوری • تقاضای صنایع • مسائل قانونی • رقبا • مواد خام از بقیه آموزش های ما هم دیدن فرمایید اگر مطالب ما مورد پسند شما واقع شده میتوانید این مطالب را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی با یک کلیک به اشتراک بگذارید چ...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




كارهای که در بازاريابي باید انجام داد !

كارهای که در بازاريابي باید انجام داد !

كار بازاريابي را مي توان به چهار مرحله تقسيم كرد : 1- يافتن مشتري مناسب 2- ملاقات مذاكره با مشتري 3- ارائه كالا يا توضيح خدمات 4- بستن قرارداد و دريافت سفارش . مرحله ملاقات با مشتري مهمترين بخش را تشكيل مي دهد. در اين مرحله است كه شما به طور دقيق از نياز و خواسته او آگاه مي شويد و درمي يابيد كه آيا كالا يا خدمات پيشنهادي شما مي تواند مشكل موجود مشتري را رفع كند. هميشه يك دفتر يادداشت و قلم آماده داشته باشيد. از بقیه آم...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




اهميت شناخت بازار در فروش

اهميت شناخت بازار در فروش

شناخت بازار اهميت بسيار زيادي در فروش هر چه بيشتر محصولات و خدمات دارد و از مهم ترين قسمت هاي بازاريابي در محصولات و خدمات مختلف مي باشد. 📍عدم شناخت صحيح از بازارهاي هدف ضربه هاي جبران ناپذيري در عرضه محصولات يا خدمات را به شركت تحميل ميكند. نكاتي كه در شناخت بازار بايد مورد توجه قرار گيرد : 1 -عرضه مناسب محصولات يا خدمات 2- قيمت گذاري صحيح محصولات يا خدمات 3- تبليغات صحيح و موثر 4- به روز بودن محصولات و خدمات 5- حفظ ا...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




با استراتژی بازاریابی بیشتر آشنا بشویم

با استراتژی بازاریابی بیشتر آشنا بشویم

استراتژ ی های بازاریابی به سه گروه: 1- استراتژی رهبر قیمت 2- استراتژی تمرکز 3- استراتژی تمایز تقسیم می گردند اهداف این استراتژی ها عبارتند از : 1- جایگاه سازی 2- کسب سهم بازار 3- حفظ سهم بازار بر اساس این اهداف ، سازمان ها به 4 گروه تقسیم می شوند. 1- اMarket Leader : این شرکت ها بازار را بزرگ می کنند و فرهنگ سازی می نمایند .یادمان باشد که شرکت های تازه وارد کارش تغییر فرهنگ نیست .شرکت های رهبر سهم بازار خود را رشد ...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




نکنه ای در مورد شرایط بازار و فروش

نکنه ای در مورد شرایط بازار و فروش

خيلي از فروشندگان و مديران از شرايط بازار و فروش خودشان ناراضي هستند تنها با تغير نوع فروشتان ميتوانيد آينده ي كسب و كارتان را تضمين كنيد و با افزايش فروش مواجه شويد. فروش خود را از حالت ايستا به حالت ديناميك تغيير دهيد. در حالت ايستا ما منتظر مشتري ميمانيم و اين كار بسيار اشتباه و خطرناك ميباشد اما در حالت ديناميك  ما با فعاليت هاي و روش هاي مختلف به دنبال مشتري ميرويم. مشتريان ما كجا هستند و با استفاده از انواع بازا...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




آموزش 7 مرحله مهم قبل از نوشتن تبلیغ

آموزش 7 مرحله مهم قبل از نوشتن تبلیغ

  همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عوامل فروش محصول در اینترنت متن تبلیغاتی آن است. در صورتی که متن شما کاربر را ترغیب به خرید نکند، فروش خوبی نخواهید داشت. متأسفانه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به جای این که منفعت مشتری از خرید محصول را بیان کنند به معرفی امکانات محصول خودشان می‌پردازند. بسیاری از مشتریان می‌گویند محصول ما فوق‌العاده هست و فکر می‌کردیم که در اینترنت فروش خوبی خو...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




چالش‌ها، مانعی بر سر راه موفقیت کارآفرینان

چالش‌ها، مانعی بر سر راه موفقیت کارآفرینان

موفقیت چیست؟ جواب این سوال کاملا به دیدگاه هر فرد بستگی دارد. معیارهای سنجش میزان موفقیت با توجه به شرایط و ذهنیت افراد نسبت به زندگی‌شان مشخص می‌شوند. خلاصه این‌که ممکن است همه‌ی مردم شما را انسان موفقی بدانند اما خودتان چنین حسی نداشته باشید و یا برعکس. ما هم قصد نداریم برای‌تان از ویژگی‌های افراد موفق بگوییم به جز یک ویژگی! ممکن است دو فرد موفق را با هم مقایسه کنید و ببنیند که آن‌ها هیچ وج...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




فرایند سه مرحله ای فروش سریع

فرایند سه مرحله ای فروش سریع

الف) فروش مبتنی بر رابطه ابتدا با مشتری دوست شوید و سپس بفروشید ب) فروش مبتنی بر مشاوره خود را در موقعیت یک حل کننده مساله و یک مشاور قرار دهید ج) فروش مبتنی بر آموزش خود را در موقعیت یک آموزگار و مدرس با اطلاعات بالا نشان داده تا عمل کنید فروش = رابطه + مشاوره + آموزش از بقیه آموزش های ما هم دیدن فرمایید اگر مطالب ما مورد پسند شما واقع شده میتوانید این مطالب را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی با یک کلیک به اشت...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




اصول روانشناسی در فروش

اصول روانشناسی در فروش

آیا میدانید برای فروش هرمحصول نیازبه روانشناسی تکنیکال مشتری دارید؟ 🔹 اگرفروش شما پایین است فقط به دلیل نداشتن معلومات لازم است و با دانستن اصول روانشناسی فروش می‌توانیم موفقیت خود را در فروش افزایش دهیم. ۱ - دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است. ۲ - مردم احساسی تصمیم می گیرند و بعد با منطق این تصمیم را توجیه می کنند. ۳ - برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چگونه است برای او مهم این...ادامه مطلب     امتیاز: 400     نویسنده: mortaza




ده ﺗﻤﺮﻳﻦ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ

ده ﺗﻤﺮﻳﻦ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ

1⃣ در مجالس ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭ ﺭﺩﻳﻒ ﻫﺎﻱ ﺟﻠﻮ ﺑﻨﺸﻴﻨﻴﺪ. 2⃣ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺗﻤﺮﻳﻦ ﻛﻨﻴﺪ. 3⃣ ﻣﻘﺘﺪﺭﺍﻧﻪ، ﺍﻓﺮﺍشته ﻭ ﺑﺎ ﮔﺎﻣﻬﺎﻱ ﺑﻠﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﺪ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻭﻳﺪ. 4⃣ رسمی، ﺑﻠﻨﺪ ﻭ ﺟﺪﻱ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻴﺪ. 5⃣ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﻧﻈﺮ ﺑﺪﻫﻴﺪ و بر نظر خود استوار باشید. 6⃣ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺟﺪﻱ ﺑﺎﺷﻴﺪ و محکم دست بدهید. 7⃣ از لباسها و وسایل شیک و برند استفاده کنید. 8⃣ ﺩﺭ ﻫﺮ ﻣﻜﺎﻟﻤﻪ ﺗﻠﻔﻨﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﻨﻴﺪ. 9⃣ ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ در حضور افراد، ﺑﺎ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻧﻜﻨﻴﺪ. 🔟 لبخند بر ...ادامه مطلب     امتیاز: 0     نویسنده: mortaza




چگونه از مشتریان شیفته خود به عنوان بازاریاب و حامی استفاده کنیم؟

چگونه از مشتریان شیفته خود به عنوان بازاریاب و حامی استفاده کنیم؟

شرکت شما یک اهرم قدرتمند برای پیروزی در میدان رقابت دارد: مشتریان شیفته و وفاداری که می‌توانند اگر درست رهبری شوند، بازاریابان خوبی برای شما باشند. هر چقدر دنیای کسب و کار بیش‌تر و بیش‌تر به سمت مشتری محور شدن پیش می‌رود و نقش مشتریان و رضایت آنان پررنگ‌تر می‌شود، رقابت بین برندها نیز سخت‌تر می‌شود. این تغییرات و چشم انداز سبب شده است ایجاد ذهنیت مثبت از برند در ذهن مشتریان و ج...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




ترفندهایی برای فروش بیشتر

ترفندهایی برای فروش بیشتر

🔹بهترین راهکارها برای بالا بردن میزان فروش، به هنگامی که مشتری از دست به جیب شدن می ترسند، عمل به پیشنهادات زیر است: ۱ - رضایت مشتری را جلب کنید . ۲ - سرویس رایگان ارائه بدهید. ۳ - ارتباط طولانی مدت برقرار کنید. ۴ - سوال بپرسید و ببینید این مشتری بالقوه، به دنبال چه محصولی است؟ ۵ - چند جور قیمت بدهید و کالا با درجات مختلف داشته باشید. ۶ - اندکی مهلت بدهید و اجازه فکر کردن به مشتری بدهید. ۷ - ریسک خرید را کاهش دهید. ۸...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




5 قدم تا رسیدن به راهکار تبلیغات مؤثر برای بازار هدف محصول

5 قدم تا رسیدن به راهکار تبلیغات مؤثر برای بازار هدف محصول

1- تعریف محصول:  شناختن نقاط ضعف و قدرت محصول. 2- یافتن یک ایده کلیدی:  ایده‌‌ای بر اساس پاسخگویی به نیازها. 3- انتخاب مخاطب:  انتخاب یک گروه مشخص منجر به شناخت آسان عادات و رفتارهای آن‌ها می‌شود. 4- تعیین هدف : باید بر اساس کیفیت محصول اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی تعیین کنیم. 5- تعیین بودجه: اهرم قوی تبلیغات منبع مالی شماست، اما این موضوع موجب محدودیت نتیجه نخواهد...ادامه مطلب     امتیاز: 400     نویسنده: mortaza




هفت عادت افراد قدرتمند در هنگام صحبت کردن

هفت عادت افراد قدرتمند در هنگام صحبت کردن

✔️ چیز ارزشمندی برای گفتن دارند ✔️ از سکوت نمی‌ترسند ✔️ مکالمه دو طرفه را نابود نمی‌کنند ✔️ بحث نمی‌کنند ✔️ از شعار می‌پرهیزند ✔️ از لغات ساده استفاده می‌کنند ✔️ تن صدایشان بالا و پایین می‌شود از بقیه آموزش های ما هم دیدن فرمایید اگر مطالب ما مورد پسند شما واقع شده میتوانید این مطالب را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی با یک کلیک به اشتراک بگذارید چهت استفاده به پایین همین صحفه مراج...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




قانون پارکينسون

قانون پارکينسون

چرا وقتي انجام پروژه‌اي را يک ساله تعريف مي‌کنيم، در يک سال انجام مي‌شود و اگر همان را هشت ماه تعيين کنيم در هشت ماه انجام مي‌شود؟ چرا وقتي براي انجام کاري يک ساعته سه ساعت وقت داريم انجام آن سه ساعت طول مي کشد؟ ❓ پاسخ همه اين سوالات در "قانون پارکينسون" نهفته است. بر اساس قانون پارکينسون در #مديريت: "ذهن، کار را به مدت زماني که به آن اختصاص داده شده کش مي‌دهد" در واقع مي‌توان اين‌گونه بي...ادامه مطلب     امتیاز: 0     نویسنده: mortaza




چگونه در کسب و کارمان پیگیر مشتری ها شویم؟

چگونه در کسب و کارمان پیگیر مشتری ها شویم؟

کسب‌وکار کوچکی هستید؟ کارآفرین هستید؟ شرکت خدماتی هستید یا مثلاً محصولی فیزیکی عرضه می‌کنید؟ آیا کسب‌وکار شما وابسته به درآمدزایی شرکت و کسب‌وکار است؟ آیا به‌طور فعالانه با مشتریان و مراجعین در ارتباط قرار دارید؟ به‌هرحال هر کسب‌وکاری را به هر شکلی که اداره کنید . . . نیاز به پیگیری مشتری و فرصت‌های پیش‌آمده دارید. اما چطور این کار را انجام می‌دهید؟ شاید بهتر باشد که بگویم که...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




صفحه 1

 
 


کسب در آمد براي شما با سايت يو تجارت ...

تبليغات خود را به ما بسپاريد ...

تصوير استاتيك