صفحه اصلیفروشگاهپیگیری سفارشثبت و فروش محصول شمابازاریابی و کسب درآمدایستگاه آگهی شماورود و ثبت آگهی شمادرج بنر شمااخبار و مقالات شما درباره ماتماس با ما

 

صفحه 1

قانون پارکينسون

قانون پارکينسون

چرا وقتي انجام پروژه‌اي را يک ساله تعريف مي‌کنيم، در يک سال انجام مي‌شود و اگر همان را هشت ماه تعيين کنيم در هشت ماه انجام مي‌شود؟ چرا وقتي براي انجام کاري يک ساعته سه ساعت وقت داريم انجام آن سه ساعت طول مي کشد؟ ❓ پاسخ همه اين سوالات در "قانون پارکينسون" نهفته است. بر اساس قانون پارکينسون در #مديريت: "ذهن، کار را به مدت زماني که به آن اختصاص داده شده کش مي‌دهد" در واقع مي‌توان اين‌گونه بي...ادامه مطلب     امتیاز: 0     نویسنده: mortaza




چگونه در کسب و کارمان پیگیر مشتری ها شویم؟

چگونه در کسب و کارمان پیگیر مشتری ها شویم؟

کسب‌وکار کوچکی هستید؟ کارآفرین هستید؟ شرکت خدماتی هستید یا مثلاً محصولی فیزیکی عرضه می‌کنید؟ آیا کسب‌وکار شما وابسته به درآمدزایی شرکت و کسب‌وکار است؟ آیا به‌طور فعالانه با مشتریان و مراجعین در ارتباط قرار دارید؟ به‌هرحال هر کسب‌وکاری را به هر شکلی که اداره کنید . . . نیاز به پیگیری مشتری و فرصت‌های پیش‌آمده دارید. اما چطور این کار را انجام می‌دهید؟ شاید بهتر باشد که بگویم که...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




نُه خصوصیت شخصیتی قانع‌کننده‌ برای مذاکره‌ کنندگان

نُه خصوصیت شخصیتی قانع‌کننده‌ برای مذاکره‌ کنندگان

همه ما دارای یک سری ویژگی‌ها و خصوصیات شخصی هستیم که برخی از آن‌ها به‌طور طبیعی در ما وجود دارند و برخی از آن‌ها به‌مرورزمان به ما منتقل می‌شوند، مثلاً ممکن است براثر تجربیات مختلف آن‌ها را یاد بگیریم. برخی از این خصوصیات با قرار داشتن در وجود موجب تبدیل‌شدن ما به یک مذاکره‌ کننده بسیار خوب و اثرگذار می‌شود، برخی دیگر از این خصوصیات اما موجب متوقف شدن رشد و افزایش توانایی&zwn...ادامه مطلب     امتیاز: 0     نویسنده: mortaza




5 راه برای اینکه در صحبت کردن تاثیر گذارتر باشیم

5 راه برای اینکه در صحبت کردن تاثیر گذارتر باشیم

طرز صحبت کردن کارآفرینان موفق با آدم‌های معمولی فرق دارد. آنها خوب می‌دانند چطور مُخ دیگران را بزنند و از چه جملاتی استفاده کنند که بیشترین تأثیر را روی مخاطب‌شان بگذارند. در واقع، رمز موفقیت این افراد در هنر دانستن فن بیان مناسب و متقاعد کردن دیگران است که از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی به‌شمار می‌رود. در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا فقط با ۵ راه ساده به راز و رمز این هنر مسلط ...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




گروه بندی مشتریان

گروه بندی مشتریان

۱- سفیر (AMBASSADOR) مشتریانی که فعالانه به ترویج، تبلیغ و تعریف شما می پردازند. به مطبوعات نامه می نویسند. شما را به دیگران توصیه می کنند و با دادن کارت ویزیت شما به دیگران از آنها می خواهند که با شما کارکنند. این نوع مشتریان،خود را شریک شما می دانند و شعارشان این است:"بیایید آینده را با هم بسازیم". ۲- هوادار (ADVOCATE) با دوستان و همکاران خود از شما به نیکی و مثبت یاد می کند. صمیمانه شما را در برابر دیگران تأیید می کند و ...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




8 استراتژی برای ایجاد مشتریان وفادار

8 استراتژی برای ایجاد مشتریان وفادار

یکی از چالش های هر وب سایت اینترنتی تبدیل بازدیدکننده به مشتری و وفادار نمودن مشتریان می باشد. مشتریان به دنبال تنوع و در عین حال آزادی در انتخاب هستند و تبدیل بازدیدکننده به مشتری و وفادار نمودن مشتری یکی از نیازهای اصلی برای پایداری برای هر کسب و کاری شده است. 1. پاسخگویی به موقع به مشتری مشتریان انتظار دارند که به سوالات آنها در اسرع وقت پاسخ داد شود. سعی کنید برای پاسخ دادن به مشتری از سیستم پاسخ دهی مناسب...ادامه مطلب     امتیاز: 0     نویسنده: mortaza




آفت های یک مذاکره تجاری

آفت های یک مذاکره تجاری

۱) پر چانه گی ۲) عدم مدیریت زمان ۳) عدم رعایت تن صدا ۴) استفاده از کلمات و جملات سطح پایین ۵) صدای تو دماغی داشتن ۶) یبش از اندازه تند یا کند صحبت کردن ۷) قطع کردن پی در پی کلام مخاطب ۸) بیش از اندازه به حاشیه اشاره کردن ۹) ارتباط چشمی ضعیف ۱۰) گوش نکردن به سخنان مخاطب ۱۱) بوی نامناسب دهان ۱۲) استفاده از لباس نامناسب ۱۳) بوی نامناسب بدن ۱۴) بکار بردن جملات تکراری ۱۵) عدم کنترل حرکات اضافی دست و پا ۱۶) استیل...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




آموزش استراتژي چشم انداز

آموزش استراتژي چشم انداز

♦️چشم‌انداز ( Vision ) " اگر توانستيد كاري را تصور كنيد ، حتما قادر خواهيد بود آن را انجام دهيد." (والت ديسني)  تعاريف مختلفي از چشم‌انداز سازمان ارائه گرديده است. در اين قسمت دو عدد از كاربردي‌ترين آن تعاريف را ارئه مي‌نماييم: - چشم انداز تصويري از آينده است‌كه سازمان قصد دارد در زمان مشخصي به آن دست يابد. - چشم انداز آرزوهاي آتي سازمان در شرايط كنوني است. سازمان‌ها نیز مانند ا...ادامه مطلب     امتیاز: 200     نویسنده: mortaza




7 راه تضمینی برای محبوبیت برند شما

7 راه تضمینی برای محبوبیت برند شما

شما باید بر فاکتورهایی برای دوست داشته شدن شغل خود کنترل داشته باشید. بیایید به هفت راه تضمینی ممکن که احتمال زیادشدن طرفداران برند شما را افزایش می‌دهد نگاهی بیندازیم. تأثیر اولیه‌ی خوبی برجا بگذارید هیچ‌گاه شما فرصت دومی برای ایجاد اولین تأثیر در فرد را ندارید. هفت ثانیه‌ی ابتدای برخورد در هردو ملاقات های رودررو و بر پایه‌ی وب بسیار اهمیت دارد. بدون یک تأثیر اولیه‌ی مثبت هیچ ...ادامه مطلب     امتیاز: 400     نویسنده: mahanmolae




صفحه 1

 
 


اخبار و مقلات بروز شده سايت ...

تبليغات خود را به ما بسپاريد ...